Tuesday, January 3, 2012

SKIN FOOD vs PIZZA HUT

sedapnya mummy makan... makanan sedap kan mmg la berselera... huu~~ serius sangat lapa masa nie... sebab tak makan apa2 dari pagi.. bayangkan malam tadikan, sebelum masuk tido, perut berkriok kriokk, sebab lapa... tapi tak nak makan sebab dah pukul 3 pagi masa tu.. konon2 buat2 lupa tgh lapa. tapi perut still berbunyik2 jugak... apa nak buat, tido je la.. jangan di layan sangat perut nie !! mengade!

satu slice tu mak dah amik. baru nak amik gambo.. buat kenangan.. hehe... tapi amik jugak la.. nak penuhkan pendrive... ;) thai seafood! fav pizza.. saya mmg suka makan seafood... kalau ada pizza nie, makan sorg pun takpe... sure abis.. huhuhu~~

kalau saya makan pizza, saya suka makan dengan sos.. takpun makan dengan sup cendawan... rasa lagi sedap.. kadang2 curahkan sup kat ats pizza.. kasi banjirrr.... ingat ni roti canai ke ?? hehe~

abang yang amik order kami, sangatlah berbudi bahasa.. sebab dia macam aww aww sket... senyum aje kejenya... sejuk hati... saya tanya dia, ayam mana yang sedap ?? dia kata yang ini... perisa oriental. rasa dia kurang manis dari yang BBQ... bagi saya, kalau markah penuh 5, saya bagi 3. kira ok la tu....

motif ?? letak gambar katun kat pp ? hahaha....

tujuan saya pegi JJ bukit tinggi, adalah untuk beli benda alah ini. sebab yang lama dah habis. sejak pakai produk nie, muka saya dah xde jerawat. Alhamdulillah. selama 3 tahun merana muka naik jerawat... sebab tu sanggup drive 40 minit semata2 nak beli ni... produk ni dapat tahan 3 ke 4 bulan.. memang berbaloi sangat... save duit eden ! ;)

ehemmm.. hasil air tangan saya... tapi ketam tu mak yang potong.. saya hanya masak je.. tapi td mak dah ajar cara2 nak potong ataupun bahasa mak saya, siang ketam. so dah tau.. guna gunting je lagi senang.. telur ketam tu kena simpan. jangan buang.. sebab telur tu la yang akan bg makanan lagi sedap.~

yang ni cincai aje... bawang merah, bawang putih, sotong, kacang buncis. goreng2, balik-balikkan 5 minit da siap. ;)

mak amikkan gambar... mak kata, dalam umah pun nak bergambar. sambil geleng2 kepala 6 kali. eh banyak sangat pulak. tak.... 2kali je sebenarnya ...



Hari ni banyak sangat program... bukan program apa pun, cuma program bayar bil. hehe.. mula2 pegi majlis daerah, bayar cukai pintu ke tanah, tak sure. haha. pastu pegi bayar bil telefon kat TM. then pegi pejabat tanah. uruskan pasal tanah mak. dah settle pegi pos laju. pos barang customer. last sekali......... JJ Bukit Tinggi Klang~


Semata2 pegi JJ ni nak beli barang muka. bleh plak lupa cream dah habis. apa lagi, ada peluang masa cuti ni, terpaksa panjangkan langkah ke Klang... sampai je sini, makan dulu. Bila perut dah kenyang, barulah start membeli belah. mak pulak yang beli banyak barang dari saya. siap dapat kad ahli. mak oo mak... hehehe...~~


sape yang ada masalah muka, yang dah try banyak jenama, masih tak mendatangkan hasil, cubalah produk nie.. setakat ni muka saya tak ada masalah pakai.. selamat mecuba~ ;)

ok bai ;p

1 comment:

  1. thanks for sharing
    http://mwanwan.blogspot.com http://www.facebook.com/mwanwanmw

    ReplyDelete