Saturday, January 14, 2012

PIZZA BARU, LUKIS MELUKIS & DAMIA :)

Ini adalah keadaan kampung saya. Ada pokok, ada rumah, ada matahari, dan yang penting, ada burung gagak kat atas pokok tu. ini selalunya imaginasi budak2 umur 4 tahun. tapi saya yg dah berumur 25tahun ni ada imaginasi mcmni. haha. teringat masa tadika dulu, suka sangat melukis. lepas tu cikgu pun puji. cantiknya... padahal dalam hati cikgu tu "buruk gila. nak muntah aku tgk". hahaha....

"mak, lukiskan Mia angry bird". dalam hati saya " hah camne ye rupa angry bird?". tetiba hilang fokus. ahh belasah aje lah. janji ada rupa. sekali bila dah siap lukis, saya gelak sakan. rupanya baru perasan, ni bukannya angry bird. ni angry AYAM. hahahahaha... sorry la Damia.. tak reti lukis burung. pandai lukis ayam je :)

Sukanye damia bila saya lukiskan dia angry AYAM! hehehe ~~

Sebelum aksi lukis melukis, sempat makan pizza dulu... angah belanja.. terima kasih abangku.... makan pizza yang ada udang tu. lepas tu ada ayam... ni baru la ayam... bukan burung.. hihihi...

Susah sangat dia nak makan nasik. dia suka makan mcm keropok, nugget.. kalau nasik mmg bukan kegemaran dia... huhu... tapi kali ni mummy dia paksa jugak dia makan... so kena puji2 sket.. mcm... "pandainya damia makan"... kalau ckp mcmtu barula dia berselera sket nak makan. mcm tu pulak... hehe...

hadiah pemberian dari kak ija... TQ.. sangat cute :)

Masa ni balik je dari keje, main2 dengan dia kejap. pastu dia nampak kamera saya... dia ni pun suka bergambar taw. ni baru sket. siap amik gambar sendiri part yang paling best tue... ok apa pun muncung saya mmg kalah la... :)

pizza baru... my fav.. UDANG !! ~~ must try :)

p/s : balik keje je dari lemau terus segar bila nampak budak kecik nie. keletah dia, mmg xleh tahan nak gelak. mcm2 yang dia tanya. susah pulak tu nak jawab. haha... kejap je damia balik, pg esoknya dah balik.. nanti dtg lagi yer. ok bai :)

2 comments:

  1. salam...follow kamu juga....


    doakan awak kurus? hee...insyaAllah

    ReplyDelete
  2. iznie : wsalam.. :) doakan k.. tq dear...

    ReplyDelete