Friday, December 9, 2011

AARON AZIZ KE ??

Aaron n his beautiful wife ;)






Ingat tak entri lepas pasal TERIMA KASIH TIPU SAYA ?. Masa tu tak letak gambar kan?? ni baru nak letak. Tu pun sbb baru jumpa pendrive lama tu. Ni je la gambar yang saya upload. Malas nak ingat kenangan lama 2009 tue. buat sakit hati jer. ni pun teringat sebb dah kata dulu nak letak kan?? janji kena di tepati... yang membuatkan saya teringat tu sbb kan tengah rancak pasal filem OMBAK RINDU. pelakon utama AARON AZIZ. so teringatla masa keluar dengan my EX ni dulu, msti orang ingat dia ni Aaron. Pada hal saya tgk x sama pon. lebih 5 org kata mcm tu. saya pun pelik. jadi bila di amati, baru saya perasan. kening kot yang sama. tu je la pon. ok bai.

1 comment: