Sunday, November 20, 2011

MARRYBROWN @ LCCT

nampak sedap kan?? sebenarnya mmg SEDAP... saya suka makan mushroom, so sy pilih dia punya kuah, cendawan...

Lamanya tak makan set ayam ni..Ayam dia sangat rangup. Lepas tu kan, minyak dia mmg tak banyak...






Dalam masa nak menunggu fligt saya ke Paris berlepas, jeng3x... tipu je.. hehe.. mana la ada duit nak g sana... gaji pun ciput je mana la boleh terbang ke menara eiffel... sob sob... ok hilangkan mood sedih dengan makan di marrybrown...



Macamana la dia ni sesat kat sini pulak?? Ye saya lapa... Pastu my bff pulak tengah keje masa ni, apa kata kita melencong dari destinasi sebenar?? Destinasi asal saya adalah Shah Alam.... Akan saya post tajuk baru misi ke Shah Alam dan juga ke Kuala Kangsar, Perak. ;p




Masa ni nak parking ke Blok A, tapi PENUH. Terpaksa parking ke blok C. Punyalah jauh... KETIBAS.... apa tu?? KETIAK BASAH. haha... panas gila ok. nasib tak gilo... menapak dalam 10 minit jugak lah... padan muka ko. sape suruh. hahahaha... gelak tarik2 rambut.




ok smpai je kat dalam Marrybrown, Kak Dilla n Ika dah setia menunggu saya... Tapi makanan saya tak sampai lagi. makanan dorg dah sampai. tak apa setia menunggu walaupun perut dah nyanyi lagu ketipang payung. tunggu dalam 10 minit, yeyyy sampaiii....




makan lah saya dengan sopan santun nya. kepit2 jari piat ayam.. haha... sedap tau. lama gila dah tak makan ayam marrybrown. berapa kali la nak ulang.... huhu... ye mmg sedap. ulang lagi.... =)




kepada Kak Dilla n Ika, terima kasih teman saya makan... hargainya sangat2... huuuuu.... nanti teman lagi tau ;p ok bai

No comments:

Post a Comment