Tuesday, July 19, 2011

EAGLE RANCH RESORT

Makan kuah je ke?? mana satay nya?? hehe...
Sempat bergambar kat depan pintu gerbang. hehe.
Makan roti bakar hangus. terlebih pulak bakar. haha. tapi apa pun mmg sedap. sebab dia rangup. Makan pulak dengan jem strawberry dengan mentega. masyukk..
Bihun campur dengan nasi goreng kampung. air pulak ada jus oren & coffe dan juga teh.
banyak makanan dia ada kat sini. Ada nasi goreng, bihun goreng, telur omelette, hotdog, baked beans, cornflakes dengan susu, roti bakar, bubur nasi. cakap pun ni sambil meleleh air liur. haha.
Jakuzi. sanggup bangun awal sebab nak mandi kat sini. Takde orang yg mandi lg la best. =)
Suka tak dapat mandi?? ;p
Tak dapat mandi kat sini sebab tak pakai bikini. Takkan la nak pakai macam tu kan?? terbeliak mata abg yang jadi jaga kat sini kang... terus terjun sekali nak mandi sama. =D
Ni adalah gaya joget inang. haha.

Dulu penah datang sini. seingat saya masa tu tahun 2007. dengan juju & kak dilla. masa tu nak ajak maz tapi dia ada hal pulak. kalau tak, mesti lagi best kan?? maz oo maz mana awak ni?? sejak kawin terus diam. tak rindu kat saya ke?? =( ok ini selingan. haha. sambung balik. Masa ni kami pegi nak realease tension & sebab lama dah tak pegi bercuti. Last pegi tahun lepas. Lama kan?? sampai sini terus check in. rehat2 jap dalam bilik lepas tu kua g makan. Lepas tu kat pd ada bundle rm 5. Best sangat pegi sini tau. barang2 dia semua cantik. rembat dua helai baju kat sini.Lepas tu kami pegi makan kat satay kajang. Tapi bukan la kami sanggup patah balik g Kajang. haha. Kami just makan kat PD ni je. Makan satay perut.. ayyooo my feveret tuuu... sedap giler. 1 harga dia 60sen. minum pulak dengan neslo ais... sedap giler.. Sebelum tu sempat lagi mandi laut.. Lepas mandi carik tempat nak salin baju. Nasib tempat dia bersih. Selesa nak mandi. Dah salin baju kami pun pegi la makan satay.. =)
bila dah malam, badan dah rasa penat. sebab mandi laut kot so rasa mengantok sangat2. Kak dilla tido awal dah, sy terkebil2 tgk tv cite tv2. Tak lama pastu terus terlelap sendiri. Bila dah pagi, bangun kul 6.30. semangat nak mandi jakuzi. pukul 7 kami pun berjalan dengan tenang ke jakuzi. xde orang pun. tu yang best. Abang kat sana tanya nak mandi dah ke? awalnya? ye la kami dah semangat nie.. dia pun on kan jakuzi. bila masuk, tak panas pun.. rupanya 1 jam baru panas. haha. last2 mandi 40 minit je pastu dah boring. balik bilik, mandi, siap2 & pegi sarapan. Masuk je tempat makan tu, Ya Allah sejuknya. rugi tak pakai sweater. Tak pe la redah je la kan. =)
Makanan dia sedap giler. macam2 ada. Ada nasi goreng, bihun goreng, telur omelette, hotdog, baked beans, cornflakes dengan susu, roti bakar, bubur nasi. mmg puas hati la makn sini. Tengahari tak payah nak makan lg dah. Balik dari makan kami pun pulang ke pangkal jalan... InsyaAllah hujung bulan 7 ni nak g sini lagi. Kali ni dalam 5 orang kot. nanti kan new update dr sy. bye =)

2 comments:

  1. sekali sekala bercuti memang seronok

    ReplyDelete
  2. mama ema : kan kan?? best sangat. release tension =)

    ReplyDelete