Tuesday, June 28, 2011

GET WELL SOON =)

 
Hospital dekat Bukit Kemuning. Balik dari Sunway yang sy makan kat seoul garden tu, terus singgah tgk Apit, rakan Singapore sy yang suka sangat tanya org Singapore. haha. gud... malu bertanya sesat jalan. kali ni kan dia sakit pendarahan. kesian kan?? bila buang air besar je, darah yang kua. erk erk tu tak kua pun. kalau halakan kat dinding dah boleh buat corak abstrak kat dinding. haaa bayangkan cepat. muka apit pucattt sangat. ye la darah dah kurang. cian dia. dalam 1 jam ktorg tgk dia kat sana. borak2, bagi dia makan, pastu ktorg pun balik. apit get well soon k?

2 comments:

  1. i pun tak tau u... doc pun tak dpt nak spesifikasikan nama penyakit tu... huhu...

    ReplyDelete