Tuesday, May 3, 2011

BDAY WITH MY BESTIE =)








Yeay kali ni sambut dengan Ell pulak. Haha.. Best2... g mana? apa lagi... karoke la. haha.... pegi JJ Bukit Tinggi pulak. Sangat seronok ronok. Sampai2 je terus makan. Kat mana? makan kat pizza John. Sedap giler lah... makan pizza, makan spegetti makan garlic bread. Ell banjer. Thanks Ell. Tahun depan time bday banjer lagi erk? Sempat lagi timbang kat mesin penimbang kan?? Berat berapa? Alaaa tak nak la bagitau... Jeng2 cuba teka berapa? salah2 kurang tepat. Sila cuba lagiii... =)

karaoke sempat rakam video time nyanyi. Suara tak sedap tak nak la display. Kalau rasa keyakinan diri nnt dah bertambah, dalam bidang nyayian, boleh la di upload erk. poyos je. hehe =)Sempat jugak shopping baju masa ni. Lepas tu kan masa nak balik, masa dalam kete, Ell bagi pinjam rabbit hat dia. Amik la gambar macam suka pulak kat hat tu ell beli kat mana eh? nnt nak beli satu.. Mentang2 la lahir tahun arnab kan.. hehehe.. Ell thanks again banje karok n makan.. muahh!

3 comments:

  1. hepi belated besday to you Yang :)

    ReplyDelete
  2. miszcula : aah suka gle karoke.. hehe

    sangratoo : tq dear =))

    ReplyDelete